Viimeksi koriin lisätyt tuotteet ×
Sinulla ei ole tuotteita ostoskorissasi.
Miten verkkokaupan ja liikkeiden valikoimat poikkeavat toisistaan?
Mikä on Torstain Täpäkkä Tarjous -uutiskirje, ja miten pääsen sen tilaajaksi?
Torstain Täpäkkä Tarjous on viikottainen sähköpostiin lähetettävä tarjuskirjeemme, jossa tarjoamme yhden tai useampia huipputarjouksia. Nämä tarjoukset ovat voimassa vain kyseisen viikon loppuun ja niiden määrät saattavat olla erittäin rajoitettuja, joten ole nopea! Täpäkän saat tilattua esim. täältä
Miksi kannattaa rekisteröityä verkkokauppaan?
Mistä tiedän onko tuotetta saatavilla suoraan jossain liikkeistämme?
Tuotteiden liikekohtainen saatavuus löytyy jokaiselta tuotekortilta. Kun olet valinnut haluamasi kokoonpanon (väri, koko, varret, kätisyyden jne), niin näet alta olevasta vihreästä/punaisesta pallosta löytyykö tuotetta jostain myymälästämme. Muista kuitenkin että saldot elävät koko ajan sekä verkossa että liikkeissä tapahtuvan myynnin johdosta, joten varmista saatavuus soittamalla mikäli olet menossa liikkeeseen tutustumaan!
Mitä teen jos haluamani tuote on "tilapäisesti lopussa"?
Tuotteen ollessa tilapäisesti lopussa, voit valita tuotekortilta tuotevaroituksen, jolloin saat automaattisen sähköpostin kun tuotetta kirjautuu varastoomme ostettavaksi. Tuotteiden saatavuudet saattavat valitettavasti usein loppua yllättäen, jolloin emme enää saakaan tuotetta lisää. Tästä emme usein saa ennakkovaroitusta merkeiltä, mutta usine valikoimistamme löytyy jo jokin korvaava/uusi versio tuotteesta!
Miten käytän tarjouskoodeja tai verkkokaupan lahjakortteja?
Voiko verkkokaupassa kerryttää tai käyttää VIP -Bonuksia?
Kyllä, bonuksia voi käyttää ja kerryttää myymälöidemme lisäksi myös verkkokaupassa. Jotta bonuksia kertyy verkkokaupassa, sinun tulee asioida rekisteröityneenä. Laita käyttäjätunnukseksi sähköpostiosoitteesi. Kun asioit liikkeessä ja ostoksiasi sieltä kirjataan kassalla bonustilillesi, varmista että myös siellä asiakkuutesi tiedoissa on sama sähköpostiosoite. Näin kaikki bonuksesi kertyvät yhteen ja samaan paikkaan, ja bonusta myös kertyy nopeammin!
Miten hoidan tuotteiden palautuksen tai vaihdon?
Tuotteiden vaihdon tai palautuksen voi hoitaa helposti monellakin tavalla!
Voinko ostaa osamaksulla tai laskulla?
Voinko varata tuotteita verkkokaupasta?
Haluan tilata PING:n mailoja verkosta, miksi se ei ole mahdollista?
Pingin internetpolitiikka kieltää heidään mallistossaan olevien mailojensa myynnin verkkokaupan ostoskorin kautta. Ne voi kuitenkin tilata sähköpostitse, soittamalla tai liikkeistä suoraan ostamalla esimerkiksi postiennakolla! Mikäli löydät jostain päin Eurooppaa verkossa myynnissä olevia uusia PING-mailoja, varaudu siihen että ne ovat hyvin suurella todennäköisyydellä jotain muuta kuin aitoa tavaraa!
Miksi tilaukseni ei tullut siihen kuuluvassa alkuperäislaatikossa tai esim. Brändätyssä Golf Center -laatikossa?
Meille on asiakkaidemme lisäksi tärkeää myös luonto! Siksi lähetämme lähtökohtaisesti kaikki tilaukset kierrätetyissä laatikoissa, jotka ovat jo kertaalleen matkanneet valmistajilta meille. Tästä syystä Wilsonin draiveri saattaa löytyä TaylorMaden laatikosta tai toisinpäin. Emme myöskään osta mitään laatikoiden täytemateriaaleja, kuten ilmatäytteisiä muoveja, kuplamuoveja tai sisäpahveja tai vaahtomuovia, vaan käytämme samoja täytteitä mitä valmistajat ovat aiemmin meille lähettäneet!
Mistä löydän teknisiin laitteisiin suomenkieliset käyttöohjeet, jos niitä ei ollut paketissa?
Valmistajien tai maahantuojan kotisivut tarjoavat yleensä käyttöohjeet myös suomenkielisinä.